موبیلیکا | همه چیز در مورد موبایل

جهت اطلاع از آخرین اخبار مهم دنیای موبایل و اپراتورها در خبرنامه سایت ثبت نام کنید.
<

آخرین ارسالی های انجمن

طرح دکا: لذت ارتباط بی پایان

 

مشترکین سیم کارت اعتباری رايتل می توانند با عضويت در اين طرح، براي اولين بار در کشور لذت استفاده بی پایان از خدمات متنوع نسل سوم 3G را تجربه کنيد.
اين طرح به شما اين امکان را مي دهد تا تنها با پرداخت ماهيانه 5 هزار تومان (قابل خرید با یک شارژ 5 هزار تومانی) و بدون نگراني، از 10000 دقیقه مکالمه و 10000 پیامک درون شبکه رايتل استفاده نماييد.

بسته دکا
خدماتواحد قیمتقیمت (ریال)مهلت استفاده
تماس صوتی درون شبکه 10,000 دقیقه قابل خرید با یک شارژ 5,000 تومانی 30 روز
پیامک درون شبکه 10,000 عدد


نحوه خرید بسته دکا: 
مشترکین سیم‌کارت اعتباری رایتل، می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت حساب و همچنین از طریق ارسال پیامک کد ON 11311 به شماره 2020 اقدام به خرید بسته دکا نمایند.
توجه! جهت ارسال دستور به‌صورت صحیح، حتما به فاصله بین کلمه ON و عدد 11311 توجه فرمایید.
توجه! از آنجاکه دریافت پیامک تایید خرید ممکن است با اندکی تاخیر همراه باشد، لذا خواهشمند است تا زمان دریافت پیامک تایید منتظر مانده و از ارسال مجدد دستور خرید خودداری نمایید تا این مبلغ دوباره از حساب شما کسر نگردد.
همچنین جهت اطلاع از باقیمانده تماس صوتی و پیامک بسته دکا می‌توانید، مطابق جدول زیر کدهای دستوری را به سامانه پیام کوتاه 2020 پیامک نمایید.

کد های دستوری بسته دکا
شرح عملکردارسال دستور زیر به سامانه پیام کوتاه 2020
سفارش بسته دکا ON 11311
باقیمانده زمان مکالمه صوتی VIEW CALL
باقیمانده تعداد پیامک‌‌ها VIEW MSG
راهنما HELP DECA

سرویس خرید و فروش سیم‌کارت های ایرانسل

 

شرکت ایرانسل همگام با گسترده شدن تجارت الکترونیک و به منظور بهینه سازی روند عرضه و تقاضا در مبادلات سیم‌کارت و همچنین افزایش رفاه مشترکین، سرویس جدیدی راه‌اندازی نموده تا مشترکین بتوانند به راحتی شماره‌هایی راکه به هر دلیل قصد واگذاری آن را دارند، به فروش رسانده و یا شماره دلخواه خود را خریداری نمایند. این سرویس در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه می شود. بدیهی است که شرکت ایرانسل در روند خرید و فروش سیم کارت‌ها از طریق این سرویس جدید هیچگونه دخالتی نخواهد داشت و این سرویس صرفا جهت سهولت اجرای این روند توسط مشترکین راه اندازی شده است.

 

مشترکین ایرانسل که قصد فروش سیم‌کارت‌های خود را دارند کافیست با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰۰# اطلاعات مربوط اعم از نام، شهر محل سکونت، شماره تماس، قیمت پیشنهادی و شماره خط ایرانسلی که قصد فروش آن را دارند در سیستم ثبت نمایید.

 

همچنین متقاضیان خرید شماره نیز می‌توانند پس از شماره گیری کد دستوری بالا، شماره مورد نظر خود را میان شماره‌های ثبت شده جستجو نموده و در صورت موجود بودن شماره، به راحتی نسبت به هماهنگی با فروشنده و خرید آن اقدام نمایند.

 

با استفاده از این سرویس شما همچنین می‌توانید شماره‌های دائمی iSIM موردنظر خود را با پیش شماره ۰۹۰۲ جستجو کنید. در صورت موجود نبودن، درخواست شما برای خرید شماره مورد نظر در سیستم ثبت و پس از در دسترس قرار گرفتن شماره، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

شایان ذکر است شرکت ایرانسل در روند خرید و فروش سیم‌کارت‌ها از طریق این سرویس جدید هیچگونه دخالتی نخواهد داشت.

  • همواره مراقب ترفندهای افراد سودجو و کلاهبردار باشید.

50 درصد تخفیف بلیط سینما برای ایرانسلی ها

50 درصد تخفیف بلیط سینما برای ایرانسلی ها


مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند در روزهای یکشنبه هر هفته از  50درصدتخفیف در قیمت بلیط سینماهای زیر بهره مند شوند.

 

کافیست نام سینما را به سر شماره پیامک کنید:

بهمن    737370

ایران     737371

جوان     737372

کوروش  737373

دهکده   737374

 

هزینه ارسال هر پیامک 500 ریال می باشد

 

مطالب مرتبط: 

 

 

کد شگفتی‌های ایرانسل - 100 برابر اعتبار مکالمه کلیک کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیمکارت آی‌سیم با کد ویژه 0902 آمد

ایرانسل اعلام کرد در راستای راهبرد خود برای ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرین فناوری های روز دنیا، سیم‌کارت دائمی "آی‌سیم" را با "پیش شماره خاص و جدید 0902" به بازار ارتباطات کشور عرضه می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سیم‌کارت‌های دائمی آی‌سیم، با  پیش‌شماره خاص 0902 عرضه می‌شود. این سیم‌کارت‌ها که دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند، با حد اعتبار اولیه 50 هزار تومانی، به مبلغ 120هزار تومان از طریق وبسایت www.iSIM.ir عرضه می‌شوند.

 

عرضه آنلاین

 

متقاضیان آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.isim.ir ، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره موجود، انتخاب، مبلغ مربوطه را به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخته و سیم‌کارت آی‌سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.

 

 تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌تر

 

طرح تعرفه پیش‌فرض سیم‌کارت آی‌سیم، طرح نقره‌ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم‌کارت‌های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شوند، به گونه‌ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم‌کارت‌های آی‌سیم در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح به ازای هر دقیقه 359 ریال و در بازه زمانی ساعت 8 صبح تا 21، دقیقه‌ای 499 ریال محاسبه می‌شود.

 

هر دقیقه مکالمه از آی‌سیم با مشترکین تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در تمامی ساعات شبانه‌روز، دقیقه‌ای 499 ریال و با مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه، دقیقه‌ای 625 ریال تعیین شده است.

 

ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آی‌سیم، 89ریال و با نوشتار انگلیسی 160ریال برای دارنده این سیم کارت‌های ویژه ایرانسل، هزینه در بر دارد.

 

تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق خدمات اینترنت همراه هم در بازه زمانی 8صبح تا 2بامداد روز بعد، 5 ریال، و از ساعت 2 بامداد تا 8 صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، 1 ریال تعیین شده است.

 

 

 

صورتحساب‌‌گیری و حد اعتبار

 

مشترکین سیم کارت‌های دائمی آی‌سیم، در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های خود دریافت خواهند کرد که طی آن، تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ‌های تعرفه ویژه این سیم‌کارت‌ها مشخص شده است. خلاصه صورت‌حساب، از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. مشترکین سیم‌کارت آی‌سیم، هیچ‌گونه هزینه جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نمی‌کنند.

 

مبلغ 50هزار تومان هم به صورت پیش‌فرض به عنوان "حد اعتبار" در حساب تمام مشترکین آی‌سیم لحاظ می‌شود، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره، تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتری دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم‌کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود، از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی آی‌سیم به شماره 900 و یا با مراجعه به www.isim.ir و استفاده از سامانه کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، درخواست خود را ثبت نموده و اعتبار خود را افزایش دهند.

 

اطلاع از وضعیت حساب در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری #1*1*130* و اطلاع از حد اعتبار با شماره‌گیری کددستوری #4*1*130* برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل فراهم شده است.

 

 

 

مرکز تماس اختصاصی

 

از دیگر ویژگی های این سیم‌کارت، می‌توان به "مرکز تماس اختصاصی" با شماره ویژه 900 اشاره کرد.

 

براساس اعلام ایرانسل، مشترکین آی‌سیم می‌توانند طی ۲۴ساعت شبانه روز و ۷روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خویش را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره مختص مشترکین آی‌سیم بوده و به منظور تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.

 

 

 

گسترده‌ترین شبکه رومینگ

 

گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیم‌کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه داده و ارتباطات خود را از دست ندهند.

 

همچنین امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در اپراتورهای خارجی طرف قرارداد هم منحصرا برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

 

 

 

روش‌های متنوع پرداخت صورت‌حساب

 

مشترکین آی‌سیم، جهت پرداخت صورت حساب سیم‌کارت خود، می‌توانند از روش‌های متنوعی نظیر پرداخت اینترنتی از طریق وب‌سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل‌من، خودپرداز بانک‌ها، شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق نمایندگی‌های مجاز، کارت‌شارژ با شماره‌گیری کددستوری #رمزشارژ*130* ، پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا از طریق مراجعه به شعب بانک‌های ملی، ملت و تجارت استفاده کنند.

 

 

همچنین قبض یک مشترک دائمی آی‌سیم را یک مشترک اعتباری ایرانسل هم می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خویش پرداخت کند.

سامانه جامع خدمات همراه اول

در راستای یکپارچه‌سازی درگاه‌های ارتباطی مشترکین، همراه اول اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه پیامکی ۱۱۱ برای دسترسی آسان و رایگان مشترکین به تمامی سرویس‌ها و خدمات همراه اول کرده است.

 به این ترتیب تمامی مشترکین همراه اول می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره رایگان ۱۱۱ و بدون نیاز به حفظ سرشماره‌های مختلف، به سرویس‌ها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.

 

پیش از این سامانه جامع خدمات در غالب #۱۱۱* ارائه شده بود و منوهای سرشماره پیامکی ۱۱۱ عینا شبیه کد #۱۱۱* است.

به عنوان مثال، در کد #۱۱۱* مشترکین برای دسترسی به بسته‌های هوشمند اینترنت همراه، می بایست کد #۳۲۰*۱۱۱*  را شماره‌گیری می‌کنند. در سامانه پیامکی ۱۱۱، می‌بایست عدد  ۳۲۰ را به سرشماره ۱۱۱ پیامک کنند.

دسترسی به این سامانه و ارسال پیامک رایگان است و مشترکین می‌توانند به جای حفظ سرشماره‌های مختلف، با ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱، به تمامی سرویس‌ها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.

خدمات و سرویس‌های ارائه شده، همانند سامانه  #۱۱۱* در چهار دسته اصلی خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرح‌های تشویقی و طرح‌های مناسبتی عرضه خواهند شد.

با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، پیامکی شامل چهاردسته اصلی خدمات (مشابه لایه اول) سامانه #۱۱۱* به مشترک ارسال می‌شود. به عبارت دیگر پیامک دریافتی شامل لیستی از خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرح‌های تشویقی و طرح‌های مناسبتی خواهد بود.

با ارسال عدد صفر یا پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، کدهای مربوط به تمامی سرویس‌ها و خدمات ارائه شده روی سامانه جامع خدمات از طریق چندپیامک به مشترک ارسال می‌شود.

مشترک می‌تواند به صورت لایه به لایه برای دسترسی یه سرویس اقدام کند. به طور مثال درصورتیکه مشترک پیامک خالی به ۱۱۱ ارسال کند، پیامک شامل محتوای خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرح‌های تشویقی و طرح‌های مناسبتی دریافت می‌کند.

 

 

امکان شارژ حساب وایمکس ایرانسل

 

امکان شارژ مستقیم سرویس وایمکس اعتباری ایرانسل و پرداخت قبض وایمکس دائمی ایرانسل از طریق درگاه زیر و با استفاده از کلیه کارتهای بانکهای عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

 

شما هم اینک می توانید به راحتی حساب سرویس وایمکس خود و دیگران را به صورت مستقیم و فقط در چند لحظه شارژ کنید.

 

شارژ وایمکس ایرانسل

افتتاح مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در 16 شهر

 

با هدف بهبود سرویس‌دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، مراکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهرهای ارومیه، آبادان، ساری، اراک، گرگان، بجنورد، قزوین، سمنان، همدان، ایلام، زنجان، یزد، بیرجند، خرم آباد، زاهدان و بوشهر افتتاح شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی نظیر فروش و ثبت نام انواع سیم کارتهای ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیمکارتهای اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS و MMS، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

 

گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین این اپراتور، با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، می‌توانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانهای دریافت کنند.

براساس این گزارش، در حال حاضر مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در ۲۳ شهر رشت، یاسوج، کرج، قم، ارومیه،آبادان، بندر عباس، کرمان، اردبیل، شهر کرد، کرمانشاه، سنندج، ساری، اراک، گرگان، بجنورد، قزوین، سمنان، همدان، ایلام، زنجان، یزد و بوشهر به ارائه خدمات به مشترکین ایرانسل می‌پردازند.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار نقطه دسترسی، ۲میلیون و ۶۵۰ هزار و ۹۲۷ نقطه فروش الکترونیکی شارژ و نیز ۱۰ هزار و ۹۴ نمایندگی مجاز ایرانسل در کل کشور در اختیار مشترکین ایرانسل قرار دارد.


 

تبليغات

عضویت در خبرنامه سایت