close
متخصص ارتودنسی
سرویس ها

موبیلیکا | همه چیز در مورد موبایل

سرویس ها
امروز یکشنبه 21 آذر 1395

تبليغات

آخرين ارسالي هاي انجمن

آوای انتظار تلفن ثابت

 

شرکت مخابرات ایران به تازگی در استان‌های مختلف به ارائه سرویس «آوای انتظار» پرداخته است.

 

استفاده از آهنگ پیشواز برای مشترکان تلفن همراه طی سال های گذشته به امری مرسوم و رایج تبدیل شده با این وجود در خصوص تلفن ثابت پیش از این چنین امکانی وجود نداشت اما به تازگی شرکت مخابرات در برخی استان‌ها به ارائه این سرویس پرداخته است.

 

ارائه این سرویس امکانی ایجاد می کند تا مشترکان تلفن ثابت به جای شنیدن بوق تلفن، از پیام‌های صوتی و یا آهنگهای مجاز مورد علاقه خود برای افراد تماس گیرنده استفاده کنند.

 

برای فعالسازی این سرویس مشترکان می توانند بر اساس کد آهنگ مد نظر خود شماره‌های 20300111 الی 20300611 را شماره گیری کنند تا بر اساس شماره گرفته شده آهنگ موردنظر آنها فعال شود. همچنین می توان از طریق مراجعه به وب سایت ava2030.ir از لیست آواهای انتظار ارائه شده مطلع و بر اساس سلیقه،آهنگ مد نظر خود را انتخاب و فعال کرد.

 

برای لغو این سرویس نیز کافی است از طریق خط تلفن ثابت کد 20300000 شماره گیری شود.

 

از جمله مزایای این سرویس می توان به امکان ضبط و ارسال پیام شخصی همراه با آهنگ موردنظر، قابلیت فعالسازی 9 آوای مختلف از طریق گروه‌بندی و لیست کردن تماس گیرندگان به صورت همزمان بر روی یک خط، قابلیت فعال‌سازی سه آوا یا پیغام در یک بازه زمانی برای مشترکینی که از خط خود استفاده کاری و تجاری می کنند اشاره کرد.

 

همچنین امکان انتخاب و پخش آهنگ موردنظر در هنگام انتظار برای مکالمه و عدم نیاز به دستگاه‌ها و سخت‌افزار خاص برای فعال‌سازی این سرویس از دیگر مزایای این سرویس به شمار می رود.

 

 

اما در خصوص تعرفه‌هایی که برای فعال‌سازی این سرویس در نظر گرفته شده، چندی پیش مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات پیش از این اعلام کرده، تعرفه ارائه این سرویس برای مشترکان تلفن همراه 3000 ریال به ازای هر ماه بوده و این رقم در تلفن ثابت به 2000 ریال می رسد.

 

خبرهای اپراتورهای ایران در iona 

 


انتقال اعتبار بین سیم‌کارت‌های رایتل هم ممکن شد

 

به گزارش ایونا، با ارائه این سرویس، مشترکین رایتل هم قادر به انتقال اعتبار ریالی خود به سایر مشترکین سیم کارت های اعتباری یا دیتای رایتل خواهند بود.

فعال سازی سرویس انتقال اعتبار رایتل، از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۳۳* از طریق خطوط رایتل ممکن است.

سرویس انتقال اعتبار، با نام تجاری شارژ خط به خط، نخستین بار در سال ۴ سال پیش از سوی ایرانسل عرضه شد و از سال گذشته نیز این سرویس به مشترکین اعتباری همراه اول هم عرضه شده بود.

رایتل همانند دو اپراتور دیگر، برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰۰ ریال کارمزد از فرستنده اعتبار کسر میکند.

به گزارش ایستنا، یکی از کاربردهای این سرویس، انتقال اعتبار به تجهیزات ارتباطی‌ای نظیر آیپد است که از کدهای دستوری (USSD) کد پشتیبانی نمیکنند.

 

 

 

خبرهای داغ اپراتورها در ایونا


اعطای مجوز به پنج شرکت برای ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی

 

اعطای مجوز به پنج شرکت برای ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی

عضو شورای عالی فضای مجازی از اعطای مجوز ارائه خدمات IPTV صداوسیما به پنج شرکت خبر داد.

 

مهدی اخوان بهابادی در جمع خبرنگاران برخی خبرگزاری‌ها به ارائه توضیحاتی درباره خدمات IPTV پرداخته و از پاسخگویی به سوالات دیگری در خصوص عملکرد شورای عالی فضای مجازی امتناع کرد و این موضوع را وظیفه دبیر شورا دانست.

 

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره وضعیت شبکه ملی اطلاعات، اظهار کرد: در جلسات شورا در این خصوص صحبت‌های متعددی مطرح می‌شود اما به هر حال شورا ساختاری مدون و مشخص دارد و یکی از مسئولیت‌های دبیر شورا، اطلاع‌رسانی درباره تصمیمات گرفته شده است.

 

اخوان با بیان اینکه اکنون فضای شورای عالی فضای مجازی، فضای همدلی و همراهی است، درباره اینکه چرا موضوعات اساسی در این شورا مورد بحث و بررسی قرار نمی‌گیرد، توضیح داد: چرا این موضوع را از من می‌پرسید؛ من عضو حقیقی شورا هستم اما اطلاع‌رسانی درباره موضوعات مختلفی که در شورا مطرح می‌شود به طور کانالیزه مشخص است.

 

او تاکید کرد: قطعا در شورای عالی فضای مجازی راجع به موضوعات مختلفی بحث می‌شود و عملکرد دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت ارتباطات و پروژه‌های مختلف بررسی می‌شود اما معنی این بحث‌ها آن نیست که هر صحبتی در شورا انجام می‌شود به حالت رسانه‌ای در آید.

 

قائم مقام سازمان صداوسیما در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر روند تکنولوژی دنیا در حوزه ICT به سمت تصویر پیش می‌رود، متذکر شد: طی سال‌های آتی بخش عمده‌ای از ترافیک شبکه‌های اجتماعی به تصاویر اختصاص خواهد یافت و سازمان صداوسیما به عنوان متولی تصویر فراگیر در کشور لازم است در این حوزه ورود کند.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس طی یک فراخوان عمومی در حوزه IPTV این سازمان اسناد شرکت‌هایی که در فراخوان شرکت کرده بودند را بررسی کرد و در نهایت پنج شرکت انتخاب شدند تا به عنوان نماینده سازمان صداوسیما در ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی فعالیت کنند که البته از میان این شرکت‌ها چهار شرکت تاکنون به مرحله عقد قرارداد رسیده‌اند و با شرکت پنجم در حال مذاکره هستیم.

 

 

اخوان در عین حال یادآور شد: این شرکت‌ها برای فعالیت نیاز به مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارند و اکنون فعالیت‌های خود را شروع کرده و در حال انجام مقدمات فنی هستند. 

 

 

خبرهای داغ اپراتورها در ایونا 

 


سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم می‌توانند یک حساب واحد ایجاد کرده و آن را بین کاربران مختلف یا سیم‌کارت‌های دیگر خود به اشتراک بگذارند.

 

با شماره‌گیری کددستوری #۴۰۰* می‌توان از جزئیات کامل این حساب مطلع شد و نسبت به مدیریت حساب و خرید بسته‌های افزایشی اقدام کرد.

 

با این سرویس جدید، مشترکانی که به جز یک سیم‌کارت در تلفن همراه خود، سیم‌کارت دیگری در تبلت، مودم یا گوشی تلفن همراه نیز دارند به جای شارژ چندین حساب ایرانسلی، کافیست یک حساب چند کاربره را فعال کرده و بسته افزایشی موردنظر خود را برای این حساب فعال کنند.

 

فعال‌سازی سرویس حساب چندکاربره از طریق شماره گیری کددستوری #۱*۳*۴۰۰* و غیرفعال‌سازی آن از طریق کددستوری #۴*۱*۴۰۰* ممکن است.

 

اولویت استفاده از بسته افزایشی حساب کاربره از سایر بسته‌های افزایشی بالاتر است به این معنی که اگر مشترک در حال حاضر بسته اینترنت دیگری نیز داشته باشد، در صورت مصرف اینترنت، ابتدا از اعتبار بسته افزایشی حساب چندکاربره کسر خواهد شد.

 

بسته‌های افزایشی ۲، ۵و ۲۰گیگابایتی اینترنت همراه اکنون برای به اشتراک‌گذاری از طریق سرویس حساب چندکاربره قابل انتخاب است.

 

 

برای مشاهده جزییات و نحوه فعال سازی این سرویس به انجمن ایونا مراجعه کنید.

 

بسته های اینترنت پرسرعت  ایرانسل  را اینجا ببینید.

ایرانسل من

 

سخه جدید برنامه «ایرانسل من» با استفاده از طراحی جدید و پویا، امکان دسترسی آسان تر شما به امکانات و منوهای موجود فراهم شده است.

برخی از خدمات ارائه شده در این برنامه کاربردی را اینجا بخوانید:
 

مدیریت حساب


 

  • نمایش اطلاعات حساب: باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت

  • نمایش جزئیات کارکرد، در شش دوره گذشته (ویژه مشترکین سیم کارت دائمی)

  • نمایش هشدار به مشترکین اعتباری وایمکس: وضعیت حساب، بدهی و ترافیک

  • نمایش باقیمانده بسته های افزایشی

  • نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر

  • مشاهده تاریخچه: شارژ، پرداخت اینترنتی، تغییرات طرح تعرفه

  • نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)

 
خرید و پرداخت
 

 

  • خرید بسته های افزایشی

  • خدمات پرداخت: کارت شارژ، درگاه‌های بانکی و بانکداری همراه

  • نمایش طرح های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب

     


راهنمایی و پشتیبانی

  • ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها

  • سوالات متداول

  • دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

  • ارتباط با ما



 
 
   

 



نکات مهم:

 

  • دانلود و استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

  • برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب کاربری ایرانسلی خود (e-Care) نیاز دارید که می توانید با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید. 

دانلود نرم افزار کاربردی زوم ایرانسل

 

زوم به شما امکان می‌دهد تا به مجموعه متنوعی از محتواهای تصویری اعم از برنامه‌های زنده تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی، سریال ، کلیپ، مستند، سخنرانی و غیره دسترسی داشته باشید و برنامه مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 

  

 

 

سرویس پوشه ایرانسل

 

 

سرویس پوشه ایرانسل اولین سرویس خدمات ابری شخصی در ایران است که در اختیار مشترکین اعتباری علاقه‌مند به فناوری‌های نوین قرار می‌گیرد. در دنیای امروز که استفاده از ابزار الکترونیکی جهت برقراری ارتباطات گوناگون تبدیل به امری بدیهی شده است، وجود حافظه‌ای کلی برای در بر گرفتن و یکپارچه سازی کلیه اطلاعاتی که افراد روی گوشی تلفن همراه خود یا در صندوق پست الکترونیکی و رایانه شخصی یا ابزارهای دیگر نگهداری می‌کنند، روشی ساده و ضروری جلوه می‌کند.



سرویس پوشه ایرانسل این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، از سرویس‌های ارسال پیام به سهولت استفاده کنید و لیست مخاطبین و پیام‌های با ارزش خود را حفظ نمایید.



برای بهره مندی از امکانات سرویس پوشه ایرانسل، کاربران می‌توانند از برنامه کاربردی کامپیوتری (PC Application)، برنامه کاربردی موبایل سیستم عامل اندروید، نسخه سیستم عامل سیمبین (برای تعداد محدودی گوشی) و پورتال اینترنتی سرویس پوشه ایرانسل استفاده کنند. برای کار با این سرویس کافیست وارد پورتال اینترنتی آن شده و از طریق دریافت بسته خدمات مورد نیاز خود، کار با سرویس را شروع کنید.



برای دریافت برنامه کاربردی کامپیوتری یا برنامه کاربردی موبایل سرویس پوشه ایرانسل، کاربران می‌توانند به پورتال اینترنتی سرویس به نشانیسرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و از بخش دانلود، فایل های مربوط به برنامه کاربردی کامپیوتری و موبایل را دریافت کنند.



http://irancell.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=09b0d70e-f316-4c8d-aef6-fe93a8fc4f61



لازم به ذکر است برای آشنایی با این سرویس، ایرانسل نسخه آزمایشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.



مشخصه‌های اصلی سرویس:

·         مدیریت لیست تماس‌ها

o        گروهبندی مخاطبین به گروه‌هایی نظیر دوستان، اقوام یا همکاران

o        مدیریت لیست تماس‌ها، امکان ایجاد، حذف و ویرایش اطلاعات تماس مخاطبین

o        مشاهده پروفایل مخاطبین و یا جستجوی مخاطبی خاص

o        مشاهده وضعیت دوستان در پوشه شخصی خود (وضعیت آنلاین، مشغول، آفلاین و ...)

·         مدیریت «پیامک‌ها»و «پیام‌های چندرسانه‌ای»

o        گروه‌بندی یا آرشیو پیام‌ها

o        امکان ارسال و دریافت پیام‌ها حتی در وضعیت خاموشی گوشی به کمک کانال پورتال اینترنتی و برنامه کاربردی

o        فیلتر کردن یا مرتب کردن پیام‌ها

o        امکان ارسال پیام‌ها و پیام‌های چند رسانه‌ای در زمان مشخص

·         مدیریت «فایل‌ها»

o        ارائه فضای مجازی به کاربر برای قرار دادن فایل‌های پشتیبان خود

o        آپلود و دانلود انواع فایل‌ها از قبیل تصویر، متن و ...

o        به اشتراک گذاری فایل‌ها برای دوستان

o        امکان اطلاع رسانی به دوستان از طریق ارسال پیامک در خصوص فایل‌های به اشتراک گذاشته شده

o        امکان ثبت نظرات در مورد فایل به اشتراک گذاشته شده



نحوه فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل: برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل کاربر باید به پرتال سرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و اقدام به ایجاد حساب کاربری جدید نماید. برای ایجاد حساب کاربری جدید، ابتدا کاربر شماره تلفن همراه اعتباری خود را در پنجره مربوطه وارد می کند تا پیامک حاوی کد تایید را دریافت کند.



http://irancell.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=9bc31cec-9f91-49f8-83ee-e9176b2b0155



پس از ارسال پیامک توسط سرویس پوشه ایرانسل پنجره حاوی انواع بسته های خدمات برای کاربر نمایش داده خواهد شد تا وی بسته خدمات مورد نظر خود را انتخاب نماید.



http://irancell.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=593c0f63-ec57-4560-9943-663ab4ffecc3



نحوه تمدید بسته خدماتدر صورت اتمام زمان بسته خدمات کاربر در صورتی که بسته خدمات فعال غیر از بسته خدمات آزمایشی باشد، امکان تمدید بسته خدمات از طریق سرویس پوشه ایرانسل بطور خودکار فراهم است، بدین صورت که در صورت کافی بودن مبلغ اعتبار کاربر، سرویس پوشه ایرانسل بسته خدمات فعال کاربر را برای وی تمدید می کند. در صورتی که کاربر تمایل به انتخاب بسته خدمات دیگری دارد باید خود او اقدام به انتخاب بسته خدمات نماید.



توجه نمایید که در صورت ناکافی بودن مبلغ اعتبار کاربر برای تمدید بسته خدمات یا فعال بودن بسته خدمات آزمایشی کاربر، و در صورتی که کاربر اقدام به انتخاب بسته خدمات ننماید، بعد از زمان انقضای بسته خدمات، اطلاعات کاربر تا یک ماه پس از زمان انقضا، در سرویس پوشه ایرانسل نگهداری شده و امکان مشاهده و بازیابی اطلاعات وجود دارد. پس از آن در صورتی که کاربر برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل اقدام نکند، اطلاعات کاربر از سرویس پاک خواهد شد.

 

 

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد